• وبلاگ : حــمــــزه
  • يادداشت : انتخابات
  • نظرات : 4 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    هاآرتص اعتراف کرد؛
    روزنامه هاآرتص از واکنش ايران به حمله احتمالي رژيم صهيونيستي به اين کشور، ابراز نگراني کرده و مي‌گويد "ما مي‌ترسيم"
    به گزارش گرداب، روزنامه صهيونيستي "هاآرتص" در تحليلي که در سايت خود منتشر کرده، به جد نسبت به پيامدهاي حمله احتمالي رژيم صهيونيستي به ايران هشدار داده و بيان کرده که مردم رژيم صهيونيستي بايد به شدت از پيامدهاي چنين حمله‌اي نگران باشند.

    در آغاز اين مطلب آورده شده است: برخي از افرادي که اين نوشتار را مي‌خوانند، تا پس از زمستان زنده نخواهند ماند. البته برخي از آن‌ها به مرگ طبيعي نخواهند مرد. اسرائيل اعلام کرده پيش از بهار به ايران حمله مي‌کند. اگر ارزيابي‌ها درست باشد، صدها و بلکه هزاران اسرائيلي در حمله موشکي تلافي جويانه که قطعاً رخ مي‌دهد، از ميان خواهند رفت.

    نويسنده مطلب در ادامه با بيان اينکه حتي اگر تهاجم رژيم صهيونيستي با موفقيت در رسيدن به اهداف پيش‌بيني شده نيز همراه باشد، باز هم نگراني‌ها به قوت خود باقي است، اظهار داشته: در صورت وقوع حمله به ايران، ما بايد با تک تک رگ‌هاي بدنمان از آن بترسيم.

    وي دليل اين امر را در پيروي کورکورانه مردم از رهبران اين کشور مي‌داند. به باور او، هميشه پيش از اينکه رژيم صهيونستي وارد جنگ شود، مردم اين کشور بدون انديشه، از رهبرانشان پيروي مي‌کنند، اما هنگامي که خون همه جا را فرا گرفت، متوجه پيامد کار خود مي‌شوند.

    تحليلگر‌ هاآرتص با بيان اين‌که همه جنگ‌هايي که تاکنون رژيم صهيونيستي وارد آن‌ها شده اجتناب‌ناپذير نبوده، هيچ کدام از اين جنگ‌ها را موفقيت‌آميز ندانسته و بيان کرده که در همه اين موارد، ممکن بود از راه‌هاي بهتري نيز به مقصود رسيد.

    وي با اشاره به جنگ دوم لبنان، آن را مصيبت بارترين جنگ رژيم صهيونيستي تاکنون دانسته و بر همين اساس، هشدار مي‌دهد که رژيم صهيونيستي پيش از تصميم براي حمله به ايران، بايد خاطره جنگ لبنان را در ذهن خود مرور کند.

    او همچنين اذعان کرده که رژيم صهيونيستي هم در جنگ لبنان و هم در غزه، بيش از آنچه به دست آورد، از دست داده است.


    و به اين ترتيب، اين موضوع با اشاره به اين نکته ادامه مي‌يابد که هرچند بپذيريم برنامه هسته‌اي ايران خطرناک است، بايد توجه داشت که کره شمالي و پاکستان نيز چنين برنامه‌هايي را پيش برده‌اند، ولي دنيا ياد گرفته در کنار آن‌ها زندگي کند. حمله به تأسيسات هسته‌اي ايران در بهترين حالت، تنها برنامه هسته‌اي ايران را به تأخير خواهد انداخت، ولي در حقيقت، ممکن است به آن سرعت نيز ببخشد.

    نويسنده مطلب سرانجام با اشاره به اينکه تصميم‌گيري درباره اين موضوع در دست افراد نالايقي قرار گرفته، مي‌گويد: ديگر نه مي‌توان در اين باره به ايالات متحده اتکا کرد و نه به رهبراني که فرصت رسيدن به توافق با فلسطيني‌ها را از دست دادند.

    وي نتيجه مي‌گيرد: به اين ترتيب ما وارد دوره هراس شده‌ايم و گاه آن رسيده که اين ترس را تصديق کرده و حتي آن را ترويج کنيم... رهبري ما سال‌ها در دست افرادي بوده که از وارد کردن کشور به ماجراجويي‌هاي جديد ابايي نداشته‌اند. اکنون بايد به آن‌ها بگوييم "ما مي‌ترسيم"

    منبع: تابناک

    سلام.مدت ثبت نام مسابقه تمام شد؟

    سلام.مدت ثبت نام مسابقه وبلاگ نويسي تمام شد درسته؟


    سلام

    امام امت خميني بت شکن (ره)

    امروز مسئوليت به عهده ملت است، ملت اگر چنانچه كنار بنشينند، اشخاص مؤمن، اشخاص متعهد بنشينند و اشخاصى كه نقشه كشيده‏اند براى اين مملكت، از چپ و راست، آنها وارد بشوند در مجلس، تمام مسئوليت به عهده ملت است. نگذارند حتى يك عنصر خرابكار وابسته، به مجلس راه يابد.