• وبلاگ : حــمــــزه
  • يادداشت : نتايج مسابقه
  • نظرات : 4 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام همسنگر
    با چند مطلب جديد ^**^بــــــــــــروزم^**^
    منــــتــظــرتـــونـــم...
    يا علي...

    سلام.انتخاب وبلاگ هايي بعنوان رتبه هاي برتر نشان دهنده بالا يا پايين بوده سطح مسابقه ميباشد.سطح داوري ها خيلي پايين بود که براي آن نهاد ارزشمند جاي تعجب دارد.کل وبلاگهاي برتري که انتخاب کرديد آمار بازديد روزانه شون به 200 نميرسه و دربحث وبلاگ نويسي پر از اشکال.کاش دقت ها بيشتر بود.خدا قوت.

    جانم فداي رهبر.و من الله توفيق.يامهدي

    پاسخ

    سلام .خداقوت . انشاءالله در مسابقات بعدي از تخصص دوستان استفاده خواهد شد . به توانايي شما شك نداريم اما به نقص كارمان اعتراف مي كنيم . ياعلي

    سلام و درود
    ازتون يک درخواست داشتم اگر مي شه کلمه ي "حجاب برتر " را هم کنار نام "گوهر کمال" قرار دهيد که بشه " گوهرکمال ، حجاب برتر" زيرا وقتي در گوگل کلمه ي "حجاب" جستجو بشه وبلاگ صفحات نخست بيافته و کاربران زيادي که اين کلمه را جستجوکردند ازش استفاده کنند و مطالبش در اختيار همه قرار بگيره که من به هدفم نزديک شوم
    با تشکر موفق باشيد
    پاسخ

    چشم
    + ساقي کوثر 
    سلام گرامي شما به موج وبلاگي جانم فداي امام علي النقي دعوت شده ايد با يک نظر خاري به چشم دشمنان اهلبيت فرو کنيم
    يا علي

    سلام گرامي اين دوستمون گله از پذيرايي دارند اما ما که دعوت نشديم چي بايد بگيم ؟
    پاسخ

    سلام . فقط از مديران وبلاگهايي دعوت شد كه قرار بود هداياي خود را دريافت كنند . البته جشن مربوط به ميلاد كوثر بود كه متولي آن بخش خواهران بود .
    سلام
    وبلاگ پرنيان پاكدامني وبلاگي است كه در زمان مسابقه قبلي تاسيس شد و جزء وبلاگ هاي برتر شناخته شد و در مراسم از نويسنده آن تقدير شد. در آن زمان آن وبلاگ يه وبلاگ نوپا و نچندان پر محتوا بود و در عين حال با قالب و ابزار هاي ويژه ، از همان زمان اين وبلاگ فعاليت خود رو به صورت جدي آغاز كرد و اكنون يكي از پرمحتوا ترين وبلاگ ها در رابطه با حجاب و عفاف محسوب ميشود ، حال سوال من اينجاست كه چرا اين وبلاگ حتي جزء وبلاگ هاي فعال هم معرفي نشده؟!!!!!!!!!!!!!!
    ممنون ميشم پاسخگو باشيد.
    پاسخ

    سلام . خدا قوت . اگر بخواهيم اينجوري پاسخ بدهيم براي تمامي وبلاگهاي شركت كننده در مسابقه بايد دليلي بياوريم . يكي در موضوع نبوده . يكي از منابع اعلام شده نبوده . يكي برداشت شخصي خود را نوشته . يكي قبل يا بعد از جريان مسابقه نگاشته و يكي ... . شماها به بزرگواري خودتان قصور مارا ناديده بگيريد تا جسارت پيدا كنيم از اينگونه مسابقات بيشتر برگزار نماييم .
    سلام گراميان خسته نباشيد
    اما کاش در داوري قدري سخت گيري و وقت بيشتري عزيزان ميگذاشتن چون بعضي از وبلاگهاي برنده مسابقه که بايد از کتابهاي نامبرده استفاده ميشدقوانين را ناديده گرفتن مثال:
    که ايشان از کتاب شهيد بهشتي الهام گرفته