سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

آراء بدست آمده از شمارش 689 صندوق :

1- قاضی زاده        247 هزار
2- بنی هاشمی    184 هزار
3- پژمانفر             179 هزار
4- کریمی             163 هزار
5- آرین منش         137 هزار
6- شریعتی           133 هزار
7- بحرینی            121 هزار
8- غفوری             108 هزار
9- جوادی             75 هزار
10 توسلی زاده     60 هزار
11- موحدی          55 هزار


 نوشته شده توسط حمزه در شنبه 90/12/13 و ساعت 11:44 صبح | نظرات دیگران()

ازشمارش 626صندوق این آرا بدست آمده است .

1- قاضی زاده 217هزار

2- بنی هاشمی162هزار

3-پژمانفر158 هزار

4- کریمی143هزار

5-آرین منش120هزار

6-شریعتی117 هزار

7- بحرینی107هزار

8-غفوری95هزار

9-جوادی53هزار

10- توسلی زاده 53هزار

11- موحدی 49هزار

نتایج بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد .


 نوشته شده توسط حمزه در شنبه 90/12/13 و ساعت 9:38 صبح | نظرات دیگران()

براساس آخرین گزارشات تا کنون باشمارش 479صندوق اخذ رای در مشهد وضعیت آرا به این شرح می باشد.


1- قاضی زاه با 152000
2- بنی هاشمی با 115000
3- پژمانفر با 110000
4- کریمی با 101000
5- آرین منش با84000
6- شریعتی با 80000
7- بحرینی با 78000

تنایج بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد .


 نوشته شده توسط حمزه در شنبه 90/12/13 و ساعت 8:3 صبح | نظرات دیگران()

در صورت موافقت با لیست آن را در وبلاگ خود قرار داده و آدرس وبلاگ خود را در بخش نظرات ندای حمزه بگذارید

جبهه پایداری مشهد :

 

1- سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی

2- حجة الاسلام نصراله پژمانفر

3- جواد کریمی قدوسی 

4- سید هاشم بنی هاشمی 

5- انسیه غفوری شعرباف




 نوشته شده توسط حمزه در پنج شنبه 90/12/11 و ساعت 11:4 صبح | نظرات دیگران()

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیاتی از عملیات چشم روباه مربوط به فعالیت های شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ایران را منتشر کرد.

به گزارش رجانیوز، در اطلاعیه این مرکز با اشاره به نقش‌آفرینی فعال، مؤثر و سیستماتیک شبکه بی‌بی‌سی در جریان جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران همراه با حمایت مالی و پشتیبانی مادی از جریان ضد انقلاب آمده است: «این شبکه بر اساس رویکرد جدید استعماری دولت انگلیس با استفاده از شیوه‌های نوین و پیچیده اطلاعاتی اقدام به راه‌اندازی و تشکیل شبکه درهم تنیده اطلاعاتی با هدف و کارکرد جمع‌آوری اطلاعات خاص و هدف‌مند کرده است.»

ایجاد شبکه جذب و آموزش محرمانه و سری در کشور با هدف جذب نخبگان رسانه‌ای و سیاسی، برقراری ارتباط تنگاتنگ با شبکه‌های معاند و ضدانقلاب خارجی به ویژه گروهک تروریستی منافقین و برخی گروهک‎های دیگر و فعالیت‌های گسترده جاسوسی هوش‎مند از طریق تولید و نیز ارائه محتوا از نقاط استراتژیکی مانند اطلاعات وزارتخانه‌های حساس، سفارتخانه‌ها و حتی مناطق خاص مانند سکوهای نفتی از مهم‎ترین محورهای عملیاتی این شبکه با پوشش فعالان و همکاران بی‌بی‌سی فارسی در ایران است که مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران در اطلاعیه خود به آنها اشاره کرده است.

در فاز اول این عملیات در تابستان سال جاری، پس از شناسایی و احراز موارد اتهامی برخی از افراد فعال در این عملیات، تعدادی از متهمان از جمله خانم‏ها: م.م، پ.آ، م.م و آقایان ن.ش و ا.ع.ع دستگیر و پس از انجام تحقیقات، پرونده‌های نامبردگان به همراه مستندات به محاکم قضایی ارسال شد.

در ادامه این اطلاعیه به فاز دوم اجرای عملیات "چشم روباه" اشاره شده و آمده است: «پس از بررسی جزئیات به دست آمده دیگری از تلاش‌های فعالان و همکاران شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ایران، برای 24 نفر از متهمان که از جهت حجم اطلاعات و فعالیت در این شبکه به لحاظ امنیتی و کارشناسی، حائز اهمیت محسوب می شدند، پرونده قضایی تشکیل شد.»

بر اساس اعلام مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته، برای 10 نفر از متهمان که در خارج از کشور به سر می‌بردند، قرار غیابی صادر و پرونده سایر افراد در دست پیگیری قرار گرفت.

در این اطلاعیه با تاکید بر اهتمام ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخورد موثر و همه جانبه با همکاران مخفی و فعال شبکه ضد انقلاب بی‌بی‌سی فارسی و هشدار به فریب خوردگان داخلی، به اختصار گوشه‌ای از پرونده تعدادی از دستگیرشدگان، ذکر شده که در زیر به آنها اشاره می‌شود:

 

1. خانم پ. د

متولد 1359، روزنامه نگار و فارغ‌التحصیل رشته مطالعات رسانه در مقطع کارشناسی ارشد است.

نامبرده که علی‌الظاهر علاقه‌مند به حوزه مسائل اجتماعی به ویژه زنان است، در مجلات اینترنتی و برخی مطبوعات سیاسی زنجیره‌ای و همچنین تعدادی از رسانه‌های زرد فعالیت داشته است.

فعالیت‌های اجتماعی وی همزمان با آشنایی با "شادی صدر" و "محبوبه عباسقلی‌زاده" شدت می‌گیرد تا آنجا که از وی به عنوان یکی از فعالان فمینیستی در ایران نام برده می‌شود.

خانم پ.د اولین بار در 13 اسفند 1385 در پی تجمع در مقابل دادگاه انقلاب اسلامی تهران دستگیرشده است.

پس از آزادی از زندان و با توجه به متواری شدن تعدادی از فعالان فمینیستی به خارج از کشور، نقش وی موثرتر از گذشته تعریف می‌شود.

ادامه تحصیل نامبرده در رشته مدیریت رسانه در لندن، اولین زمینه آشنایی و ارتباط‌گیری کارمندان بی‌بی‌سی با وی است.

بعد از برقراری ارتباط و جلب توجه و اعتماد لازم، نامبرده با سرویس اطلاعاتی انگلیس مرتبط شده و سپس در مراحل مختلف و متعدد رفت و آمد به داخل کشور، به عنوان مأمور انتقال پول‌های مرتبطین در داخل و کالاهای مورد نیاز ایشان، ایفای نقش می‌کرده است.

نامبرده در موارد متعدد و در پوشش بازوی تهیه محتوا برای شبکه بی‌بی‌سی و با استفاده از عناوین خبری و رسانه‌ای، به جمع‌آوری و ارسال اطلاعات خاص و دارای طبقه‌بندی اقدام کرده است. مستندات موجود در پرونده وی حاکی از ارتباط مشکوک نامبرده با برخی نخبگان رسانه‌ای بوده که در مراحل اولیه تحقیق تلاش بسیاری برای مخفی کردن این ارتباط‌ها داشته است.

 

2. خانم م.ر

وی 32 ساله و مجرد است. نقش پیچیده نامبرده، جذب و استخدام و همچنین کمک به خروج پذیرفته‌شدگان شبکه بی‌بی‌سی به خارج از کشور و تهیه محتواهای خاص برای برنامه‌های کلیدی بی‌بی‌سی فارسی بوده است.

او از موثرترین همکاران بی‌بی‌سی در داخل کشور بوده که در راستای تولیدات محتوایی برای این شبکه فعالیت کرده و نقش به‌سزایی در چرخه تهیه و تولید خبر در این شبکه بر عهده داشته است.

نامبرده یکی از سرپل‌های بی‌بی‌سی برای معرفی و جذب فعالان رسانه‌ای به مراکز آموزشی این شبکه بوده است که در پوشش چند موسسه خاص مانند موسسه "ا.ک" فعالیت می‌کردند.

افراد جذب‌شده پس از گذراندن دوره‌های آموزشی خاص برای آموزش دوره‌های دیگری به اردوهای خارج از کشور اعزام می‌شدند که نامبرده خود در تعدادی از این دوره‌ها حضور داشته است.

جذب‌شدگان و برگزیدگان نهایی اردوهای خارج از کشور قبل از آغاز همکاری مستقیم با بی‌بی‌سی فارسی ابتدا به رسانه‌های مرتبط چون رادیو زمانه، روز آنلاین و... معرفی شده و پس از انجام فعالیت اولیه و آزمایش‌های مقدماتی همکاری در این رسانه‌ها، ضمن آشنایی کامل با محیط‌های کاری مطبوعاتی خارج از کشور و نحوه ارتباط با داخل کشور و فعالیت رسانه‌ای غیرمستقیم، با گزینش نهایی راهی لندن می‌شدند.

بر اساس مستندات و مدارک موجود، خانم م.ر از موثرترین افراد در حلقه تایید صلاحیت افراد جذب‌شده است که با "مهدی جامی"، از موسسین رادیو زمانه، مرتبط بوده و با همفکری و مشارکت وی این فرایند را دنبال می‌کرده است.

وی همچنین قراردادهای مالی متعددی با شبکه بی‌بی‌سی فارسی به منظور تولید محتوا و پشتیبانی برنامه‌ای منعقد کرده است که مستندات آن به پیوست پرونده به مراجع قضایی ارسال شده است.

از دیگر اتهامات محرز نامبرده، ارتباط مشکوک و معنی‌دار با برخی کارکنان و عناصر بومی و غیربومی سفارت انگلیس در تهران بوده است که از اشاره به جزئیات این ارتباط به دلیل ملاحظات خاص خودداری می‌شود.

همچنین وی در اعترافات خود، اطلاعات کاملی از افراد و همکاران فعال بی‌بی‌سی فارسی در ایران را ارائه کرده است که برخی از آنها در خور تامل و قابل توجه است و در صورت نیاز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

3. آقای س.ب

نامبرده متولد سال 1362 است. وی در زمان تصدی مسئولیت اجرایی پدر خود در کشور با افرادی از جریان اصلاحات همچون سروش، کدیور، مهاجرانی، سازگارا و... آشنا شده و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند.

از بهمن‌ماه 1386، توجه ویژه‌ای از سوی جریان اصلاحات و همچنین سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به وی معطوف می‌شود. به همین جهت، نامبرده در زمان کوتاهی به عنوان بازوی عملیاتی و رسانه‌ای برخی از این سرویس‌ها قرار می‌گیرد.

مستندات و مدارک ارتباط‌گیری پرتکرار و هدف‎مند "مهدی پرپنچی"، نفر دوم بی‌بی‌سی فارسی، "ندا دهقانی سانیج" (همسر پرپنچی)، "پناه فرهاد‌بهمن" و "حنیف مزروعی" که جزو افراد شاخص فعال در این شبکه هستند، با نامبرده، حکایت از اقدامات گسترده و بعضا امنیتی وی دارد که به دلیل پاره‌ای ملاحظات خاص از انتشار آنها خودداری می‌شود.

بر اساس اقاریر نامبرده، وی علاوه بر همکاری با رسانه های جریان ضد انقلاب در اکثر اغتشاشات فتنه 88 حضور فعال و موثر داشته و اقدام به تهیه عکس، خبر، گزارش و ارسال آنها به این شبکه‌های ضدانقلاب کرده است.

از جمله نکات حائز اهمیت پرونده نامبرده، ارتباط‌گیری پیچیده و تبادل اطلاعات خاص و محرمانه کشور با برخی سرویس‌ها بوده است که به محض تکمیل پرونده و مستندات از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام لازم انجام خواهد شد.

 

 

4. آقای س.ک

س.ک 27 ساله ساکن تهران و دارای مدرک کارشناسی است. وی که مدعی است یکی از نخبگان مستندساز کشور است، قراردادهای کلان و متعددی برای تولید مستندات سفارشی و هدف‎مند شبکه بی‌بی‌سی منعقد کرده است.

نکته قابل توجه در پرونده نامبرده پیشرفت سریع وی در بدنه و ساختار پیچیده شبکه بی‌بی‌سی است که منشأ آن شهرت خاص به فساد اخلاقی و اصرار نامبرده برای توهین به مقامات عالی‌رتبه کشور ارزیابی می‌شود.

نامبرده همچنین از مرتبطین "کاوه مشکات"، از تهیه‌کنندگان برنامه نوبت شما، در بی‌بی‌سی فارسی است.

 

 

5. خانم ب.ه

نامبرده متولد 1362 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته مددکاری است که در سالهای اخیر در فعالیت‌های رسانه‌ای اشتغال داشته است.

خواهر او با نام س.ه هم‌اکنون از خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی است که بسته های خبری قابل توجهی را نیز در ایام فتنه و در روزهای پس از آن تهیه و از بی‌بی‌سی پخش کرده است.

وی با توجه به جایگاه تثبیت شده خواهرش در بی‌بی‌سی فارسی بازوی خبری و رسانه ای موثری برای رسانه‌هایی مانند BBC و رادیو فردا بوده است.

نکته مهم در پرونده شبکه بی‌بی‌سی که قبلا نیز به آن اشاره شد، این است که این شبکه چگونه و با چه ساز و کاری با وجود نداشتن دفتر و خبرنگار رسمی در داخل ایران، معمولا در انتشار اخبار مربوط به ایران به روز عمل می‌کند؟

پاسخ این ابهام، در نحوه جذب و آموزش کارمندان بی‌بی‌سی فارسی نهفته است. اولین نکته‌ای که در آموزش‌ها پس از جذب و استخدام این کارمندان (که همگی از افراد فعال رسانه‌ای داخل کشور هستند) بر آن تأکید می‌شود، حفظ ارتباطات با فعالان و دوستان‎شان در داخل کشور است که آنها نیز از افراد فعال رسانه‌ای هستند؛ لذا از طریق این کانال ارتباطی علاوه بر آنکه مسیر برای جذب و گرفتن همکار در بی‌بی‌سی همواره باز می‌ماند، این رسانه خواهد توانست به صورت فعال به موضوع جمع آوری اخبار و اطلاعات پرداخته و همواره اخبارش در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گیرد.

گذشته از این موضوع، سیستم پیچیده جذب و آموزش در سرویس جهانی بی‌بی‌سی منوط به داشتن مهره‌های فعال در داخل کشورها است که در این زمینه نیز وی، یکی از این مهره‌های فعال به شمار می‌رود.

در پرونده نامبرده همچنین مستندات ارتباطات چشمگیر وی با رادیو فردا وجود دارد.

پس از تکمیل پرونده ب.ه و بازداشت وی، مدیران بی‌بی‌سی و برخی مدعیان دفاع از حقوق بشر و همچنین انجمن‌های سیاسی دفاع از حقوق روزنامه‌نگاران و خبرنگاران تلاش کردند با ایجاد جو کاذب روانی اینگونه وانمود کنند که نامبرده تنها به منظور اعمال فشار بر خواهرش که در بی‌بی‌سی فعال است بازداشت شده؛ در حالیکه پرونده نامبرده خود سرشار از دهها اتهام ضد امنیتی است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: به زودی در بیانیه شماره دو این مرکز اسناد و مدارکی دال بر ارتباطات سازمان یافته شبکه بی‌بی‌سی، با عناصر خود در داخل کشور منتشر خواهد شد که گویای عمق اشراف اطلاعاتی مرکز بررسی جرائم سازمان یافته بر فعالیت‌های جریان رسانه‌ای فتنه‌گران است.

طی روزهای آینده بخش اول از مستند رسانه‌ای این عملیات از رسانه ملی پخش خواهد شد.


 نوشته شده توسط حمزه در یکشنبه 90/12/7 و ساعت 9:7 عصر | نظرات دیگران()

«من به طور جد از همه‌ى کسانى که نسبت به نامزدهاى مختلف علاقه‌مندى‌اى دارند، درخواست می‌کنم، اصرار می‌کنم که این علاقه‌مندى خودتان را از راه تخریب دیگران، اهانت به دیگران، متهم کردن دیگران نشان ندهید. هرچه می‌خواهید، از نامزد مورد علاقه‌ى خودتان تمجید کنید، تعریف کنید؛ اما دیگران را تخریب نکنید. این علامت بدى است...»

 نوشته شده توسط حمزه در سه شنبه 90/12/2 و ساعت 12:31 عصر | نظرات دیگران()

امام امت خمینی بت شکن (ره)

وصیت من به ملت شریف ،آن است که درهمه انتخابات درصحنه باشند.


 نوشته شده توسط حمزه در چهارشنبه 90/11/26 و ساعت 8:40 صبح | نظرات دیگران()

به نقل از منابع سبز، مسیرهای راهپیمایی منتشر شد  
متقاضیان با مراجعه به این آدرس‌ها حضور سبز خود را به همه نشان دهند و اثبات کنند که ما بیشماریم! 
  

مسیر شماره 1: میدان حسادت، بلوار جهالت، خیابان ضلالت، دروازه جهنم

مسیر شماره 2: مسجدضرار، میدان ابوجهل، خیابان ابوسفیان، دروازه جهنم

مسیر شماره 3: میدان حکمیت، خیابان ابوموسی اشعری، خیابان ناکثین، دروازه جهنم

مسیر شماره 4: پایگاه انگلیس، چهار راه آمریکا، خیابان اسرائیل، دروازه جهنم

مسیر شماره 5: چهار راه استعمار، بلوار استکبار، خیابان استثمار، دروازه جهنم

مسیر شماره 6: سه راهی بهائیت، بلوار وهابیت، خیابان عبدالمالک ریگی، دروازه جهنم

مسیر شماره 7: میدان بی بصیرتی، خیابان اعدامی آرش رحمانی پور، کوچه اعدامی محمد رضا علی زمانی، بن بست ندا آقا سلطان، دروازه جهنم

مسیر شماره 8: میدان آقازاده فراری، خیابان عروس آذربایجان، چهارراه داماد لرستان، خیابان خلیج الدول العربی!، بن بست ممد خالی بند، دروازه جهنم

قطعنامه پایانی :فتنه گران نابودی خود وخانواده وشرفشان راتاورودبه جهنم ادامه خواهند داد.


 نوشته شده توسط حمزه در چهارشنبه 90/11/26 و ساعت 8:32 صبح | نظرات دیگران()

امام خامنه ای  (حفظه الله)  : 

امسال بخصوص دهه‌ى فجر ما حال و هواى دیگرى دارد.
امسال در فضاى انقلابهاى پیروز این منطقه، چه در تونس، چه در مصر، چه در لیبى، حرکت انقلابى مردم به نتیجه رسید، کارهاى بزرگى انجام گرفت؛ این براى ما ملت ایران مژده‌ى بزرگى است، حادثه‌ى شیرین و مبارکى است.
امسال ما دهه‌ى فجر و بیست و دوى بهمن را در یک چنین فضائى برگزار میکنیم. باید گفت ملت ایران با پیروزى این انقلابها، به‌طور نسبى از غربت در آمد . 



 نوشته شده توسط حمزه در شنبه 90/11/15 و ساعت 1:5 عصر | نظرات دیگران()

بحرین در خاک و خون می‌غلطد؛
آقایان و خانم‌های حقوق بشر! صدایتان در کجا خفه شده است؟!

رونوشت به:
شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل!
بیانیه نویسان سبزکی حقوق بشر دوست ایران!
خانم کاترین اشتون!
خانم آنجلینا جولی جهت سفر صلح طلبانه به بحرین!
فمینست‌های داخلی و خارجی جهت انتشار یک خط بیانیه برای حمایت از "آیات القُرمُزی"!
سازمان دیده‌بان حقوق بشر!
برادر چشم بادامی سازمان مللی‌مان "بان کی مون"!
اعضای اتحادیه عرب ضد عربی!!!
سازمان کنفرانس اسلامی جهت تشکیل یک کنفرانس فوری!

و بقیه شعار دهندگان با مزد و بی مزد و مواجب شیطان بزرگ !

 


 نوشته شده توسط حمزه در شنبه 90/11/8 و ساعت 2:5 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3      >
درباره خودم

حــمــــزه
حمزه
ما هستیم ...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 151034
فهرست موضوعی یادداشت ها
آخرین تنایج مشهد . آل سعود. بحرین . بیداری اسلامی . اعتماد به نفس ملی - نمازجمعه تهران . انتخابات .امام خمینی -ایران . انجمن حجتیه . اوباما.آمریکا.ایران . ایام فاطمیه . ایمان توأم با عمل . بیداری اسلامی - انقلاب . جبهه پایداری مشهد - انتخاب اصلح . جنگ نرم - صهیونیست . جنگ نرم . نمایشگاه . چشم روباه .عملیات. بی بی سی.سپاه . حضرت محمد . پیامبر اسلام .اهانت . حقوق بشر - بحرین . حماسه روز قدس . دفاع مقدس . دهه فجر . راهپیمایی-سبز-فتنه -موسوی-انتخابات-22بهمن . رقابت انتخاباتی . سی امین سالگرد هفته دفاع مقدس . شمارش آراء مشهد . شهید احمدی روشن . عاشورا - کربلا . عفاف و حجاب . عفاف وحجاب .راهپیمایی مشهد . عفاف وحجاب. مسابقه . فضای مجازی. بسیج- جهاد . قرآن-آمریکا.افغانستان . کوثر.فاطمه .زهرا. مسابقه . کوچه هایی به نام شهدا . مسابقه اندیشه مطهر . مسابقه وبلاگ نویسی کوثر نبی . مسابقه وبلاگ نویسی و مقاله نویسی عفاف و حجاب 92 . مسابقه وبلاگ نویسی. فاطمه زهرا . مسابقه. راهیان نور . مسابقه.وبلاگ. . مشهد .انتخابات .نتایج .آرا- . منتخبان مسابقه . نوری زاده . سران فتنه . هتک حرمت . همایش وبلاگ نویسان بسیجی غرب مشهد .
جستجو در صفحه

لینک دوستان
.: شهر عشق :.
سایت روستای چشام
خاکریز
سنگر انفرادی
تخریبچی
خاکیان خط شکن
یا معین الضعفاء
یگانه یار
گوهری در صدف
* امام مبین *
نغمه امید
موفقیت توفیق بندگی خداست
آسمانی ها
دفاع مبارز
شاهان دژ
آشنای غریب
مقام معظم رهبری
سازمان بسیج مستضعفین
سپاه امام رضا(ع)
ساقی کوثر
دفاع نیوز
کانون امام خمینی
مهدی یاوران
افسران جنگ نرم
اتحاد با امام
گوهر کمال -حجاب برتر
منتظران ظهور-حامیان ولایت
تحلیل نبرد- تیموری
راه نجات
موقعیت شهید شریف الحسینی
اندیشه مطهر
دلهای روشن
ایثار و شهادت
سردارشریف الحسینی
یاس نبی
ارزش والای زن مسلمان ایرانی
زلال کوثر
جوان ایرانی سلام
عفاف و حجاب
یاقوت سرخ
سردارشهید شریف الحسینی
ستاره های آسمانی
مهر ولایت
مبارزه پایان نخواهد یافت
بسیجی امروز آماده و بابصیرت
درباره رهبر و رهبری
شهید حمیدرضاشریف الحسینی
محفل داران خورشید
حمزه1
هشت سال خاطره
حرف دل
بالاتر از بالاترین
عمـاریون
مترجم آزاد
دیـده ور
ندای عمار
رزمندگان جوان
ما زنده ایم
پایگاه بسیج صادقیه
پاتک نیوز
جوانه های شاهد
شمیم یار
اصناف90
طلوع شمس
بسیجی72
کانون شهید آوینی
شهید برونسی
رصد7
شهیداکرمی
دین من اسلام
بازتاب رسانه
موفقیت
چراغ راه
عاشقان بقیه الله
افسرایرانی
مشفق
تمنای وصال
حجاب ارزشی
بانوی بهشت
فاطمه یاس نبی
هیات 6دانش
پایگاه شهید احمدی
پاره تن نبی
فانوس
راهیان دلی منتظر
پرنیان پاکدامنی
خدایا فقط تو
ایمان رمز و راز شهادت
بهار دل
کوثر نبی
بهترین الگو
رزمنده سایبری
فاطمه یاس نبی
پایگاه شهید برونسی
حیدری ام
سرداروحدت
فرشته یا شیطان
فریادقرآن
رزمندگان سایبری
سـمت آسـمان
شهدای گمنام
زهرای اطهر (س)
نشریه ذولفقار
پایگاه خبری ایستگاه هشت
لوگوی دوستان
خبر نامه